loading...
هفته نامه هنرنیوز
هنر نیوز بازدید : 87 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 نظرات (1)

روز گذشته فیلم سینمایی «فروشنده» مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و در فضای مجازی اسم دختر پادشاه قبلی و خواهر پادشاه فعلی قطر به عنوان سرمایه گذار فیلم عنوان شد که از طریق موسسه فیلمسازی در این اثر و شش فیلم دیگر سرمایه گذاری کرده است.

هنر نیوز بازدید : 70 جمعه 24 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

وی ادامه داد: ما اگر بخواهیم به صورت محوری به علت کاهش فرزندآوری بپردازیم، در یک کلمه فرهنگ تنظیم خانواده باعث کاهش فرزندآوری در جامعه شده است که 5 مؤلفه دارد، یکی از این مؤلفه‌ها بحث وعده فقر است، چرا که تاکنون به مردم القا شده است که اگر فرزند شما زیاد شود، دچار فقر می‌شوید و یک فرهنگ مادی‌گرایی صرف را ترویج کرده‌اند، این در حالی است که در قرآن آمده است که شیطان وعده فقر می‌دهد. هم‌اکنون شاهد هستیم به جای اینکه بسیاری از خانواده‌ها درآمد خود را صرف هزینه‌های ضروری کنند، دچار تجمل‌گرایی و اسراف‌گرایی شده‌اند.

هنر نیوز بازدید : 150 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

آشواريا راي ستاره زيبا روي سينماي هند و کريستين تورلينگسون مدل مشهور امريکايي با حضور در نشست مربوط به زنان و کودکان در سازمان ملل خبر ساز شدند. آشواريا مثل هميشه با لباس سنتي زيبايش معصوميت هميشگي اش را حفظ کرده بود و عليرغم سادگي بسيار زيبا و جذاب به نظر ميرسيد.تکناز : اين مجلس ضيافت شامي بود که با نام همه زنان ، همه کودکان برگزار شد و اکثر شرکت کنندگان در آن زنان در عرصه هاي مختلف فرهنگي و هنري و سياسي بودند.
اين نشست با هدف سرعت بخشيدن به پيشرفت مسائل کليدي مثل برنامه ريزي براي خانواده ، بقاي کودک و دسترسي همگاني به کالاهاي اساسي برگزار شد و به همين دليل هم اکثر ميهمانان اين نشست را زنان تشکيل دادند.گفتني است آشواريا راي که خود مادر يک کودک است به عنوان سفير آژانس ايدز سازمان ملل فعاليت ميکند . بنابر اظهارات اين بانوي سينمايي ماموريت جديد او توسعه آگاهي همگاني در ارتباط با مسائل بهداشتي به خصوص مسائلي که به زنان و کودکان مربوط است ميشود و قرار است به زودي در 21 کشور جهان به اجرا درآيد.

هنر نیوز بازدید : 93 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (1)

استیون اسپیلبرگ(فیلمساز سرشناس آمریکایی) بیش از ۴ دهه است که در عرصه سینما فعال است. او ۲۷ فیلم ساخته و دو جایزه آکادمی اسکار را ربوده و دوبار هم برنده جایزه گلدن گلوب شده است. برنامه تلویزیونی ۶۰ دقیقه گفت و گویی تازه با او کرده که برگردان آن را اینجا می خوانید.

استیون اسپیلبرگ طی گفت و گو با برنامه تلویزیونی ۶۰ دقیقه می گوید هر وقت مشغول ساختن فیلم است،‌ به شدت نگران است. می گوید این نگرانی نه از ترس، که از ناآگاهی نسبت به نتیجه کار حاصل می شود. با این وصف، او می گوید پس از پایان ساختن فیلم هایش هم همچنان نگران است. می گوید از آینده نگران است و ناخشنود از آنکه نمی تواند حکایت زندگی اش را چون فیلمنامه هایش بنویسد و اختیار آن را خود در دست داشته باشد.

اسپیلبرگ اهل فینکس آریزوناست. می گوید والدینش هرگز به او نه نگفتند. پدرش مهندس کامپیوتر بوده و مادرش خانه دار. مادرش می گوید استیون اختیار زندگی را به دست داشته و تصمیم گیرنده خانواده اش بوده.

اسپیلبرگ می گوید مادرش برای او و سه خواهرش بیشتر حکم خواهر بزرگتر را داشته تا مادر. او می گوید وقتی کودک بوده دلش برای پدرش تنگ می شده چون پدرش سخت کار می کرده و به کار کردن معتاد بوده و ساعات کمتری را در خانه پیش خانواده اش می گذرانده است.

می گوید در بچگی خیلی ها به او زور می گفتند؛ بخصوص که آنها یهودی بودند اما در محله ای زندگی می کردند که یهودی نشین نبود. استیون به خاطر دارد که بچه های دیگر او و خواهرانش را«یهودیان کثیف» خطاب می کردند.

این کارگردان شاخص هالیوود می گوید از آنجا که بچه ها سربه سرش می گذاشتند، اغلب اوقات یهودی بودنش را انکار می کرده. می گوید در ۱۶ سالگی فیلمسازی و عشقش به سینما را دریافت، واز آن زمان زندگی اش معنا یافت و فهمید که می تواند امیدوار باشد.

در اوان نوجوانی، مادر استیون، عاشق مرد دیگری شد و همسر و فرزندانش را ترک گفت. اسپیلبرگ تا سالها با پدرش قهر بود و او را غایب تلقی می کرد و مقصر جدایی والدینش می دانست. او می گوید هرگز درنیافته که چرا پدرش را که مرد پرکاری بوده و مسئول و سختکوش، ملامت می کرده، آن هم برای آنچه او مقصرش نبوده است.

استیون اسپیلبرگ می گوید هنگام ساختن فیلم برجسته «فهرست شیندلر» گمان نمی کرده که کسی خواهان تماشای این فیلم باشد. او می گوید حس می کرده برای روایت قصه فیلم، سیاه و سفید، مناسبتر است، و از این روی تصمیم گرفته فیلم را سیاه و سفید بسازد. فیلم فهرست شیندلر نه تنها بیننده یافت، که بسیار پرطرفدار شد و ۳۲۱ میلیون دلار فروخت . این فیلم برنده دو جایزه اسکار هم شد.

اسپیلبرگ می گوید دیگر علاقه ای به فیلم های اکشن ندارد و ترجیح می دهد از هیجان فیلم های پرماجرا دوری گزیند. فیلم «لینکلن»‌ ساخته تازه اوست. این فیلمساز آمریکایی می گوید لینکلن با تمامی فیلم هایی که تاکنون ساخته تفاوت دارد و نه اکشن است و نه آبستن هیاهو و ماجراهای بزرگ.

می گوید لینکلن را که بر مبنای زندگی ابراهام لینکلن(از رؤسای جمهوری آمریکا) ساخته، با الهام از رابطه خودش با پدرش ساخته و آشتی اش را با او، ایده اصلی ورای فیلم می خواند. اسپیلبرگ می گوید همچنان که پرزیدنت لینکلن سبب ترمیم اوضاع آمریکا در زمان خود شد، این فیلم نیز با انعکاس حکایت ترمیم و بهبود ساخته شده، ترمیم و بهبودی که نمادی از آن در رابطه اسپیلبرگ و پدرش هم وجود دارد، رابطه ای که اسپیلبرگ می گوید ۲۵ سال است او و پدرش از آن لذت می برند.

فیلم لینکلن، با تمرکز بر ۴ ماه آخر زندگی ابراهام لینکلن ساخته شده و روایت می کند که او چگونه توانسته با برده داری مبارزه کند. این فیلم، ۱۶ نوامبر(۲۵ روز دیگر) در سینماهای آمریکا به نمایش درمی‌آید.

هنر نیوز بازدید : 106 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

ده اثر مرجان ساتراپی در ماه سپتامبر در نمایشگاهی شرکت داده شده است که در کهن ترین مغازه بزرگ جهان "بو مارشه" در پاریس، به مناسبت 160 امین سالگرد تأسیس آن بر پا می شود.

این آثار مرجان ساتراپی که ما را به کارهای سیاه و سفید و سبک خاص او عادت داده بود، بسیار متفاوت است و نه تنها رنگ در آنها دیده می شود بلکه تک تک آنها به شکل مستقل عمل می کند و برای قصه گوئی نیست. در همه این تابلو ها که محور اصلی اش را "کاترین دونو" هنرپیشه فرانسوی تشکیل می دهد، تلاش شده تصویر وی در پیوند با فعالیت فروشگاه بزرگ "بومارشه" داده شود.

از مرجان ساتراپی پرسیدم این تغییر سبک، ویابهتر بگوئیم گسترده تر کردن دامنه سبک پیشین، آیا به دلیل محوریت "کاترین دونو" انجام گرفت یا خود فروشگاه بزرگ "بومارشه؟

مرجان ساتراپی به این اشاره می کند که به ویژه در فرانسه همیشه می خواهند یک هنرمند را در سبکی که با آن معروف شده نگهدارند...
گفتنی است که به مناسبت 160 امین سالگرد فروشگاه "بومارشه" نمایشگاههای پیش بینی شده پیرامون تزئین ویترین ها طی 160 سال گذشته نیز برگزار می شود. آثار مرجان ساتراپی از روز 8 سپتامبر تا 6 اکتبر در ویترین هائی به نمایش گذاشته می شوند که در کوچه "سور" قرار دارند.
این فروشگاه از روز 15 تا 31 سپتامبر با ارائه شماری نمایشگاه که تاریخ آن را مرور می کنند و 600 اثری که به این مناسبت آفریده شده اند، سالگرد تولد مکانی بسیار ویژه را جشن می گیرد.
همانگونه که در آغاز گفته شد مرجان ساتراپی طی این ماهها بسیار مشغول است.
پبش تر، به مناسبت فستیوال "راک بر روی رودخانه سن" که در روزهای 24 تا 26 اوت برگزار شد، کار او در نمایشگاهی که از آفیش های شماری گرافیست و هنرمند در محل برگزاری این فستیوال، پارک "سن کلو" بر پا شد، شرکت داشت. متروی پاریس نیز، یکی از کارهای مر جان ساتراپی را، در پیوند با موسیقی راک و فستیوال یاد شده، در یکی از ایستگاههای خود به نام "دوروک" همراه با آفیش های هنرمندان مهم ، نصب کرد .
مرجان ساتراپی عضو هیأت داوران فستیوال فیلم های بریتانیائی شهر "دینار"در فرانسه خواهد بود که از روز 3 تا 7 اکتبر در این شهر جریان خواهد داشت.
به زودی نمایشگاهی از آثار تازه او را در گالری "ژروم دو نوارمو" خواهیم دید که هم اکنون میزبان آثار شیرین نشاط است.

هنر نیوز بازدید : 106 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

(از راست) تام کولن، ریس ریچی، اکرم خان و فریدا پینتو دیروز در لندن جمع شدند و همکاری خود را رسما شروع کردند

فیلمبرداری یک فیلم سینمایی بریتانیایی به نام «رقاص بیابان» درباره یک رقصنده ایرانی و ممنوعیت رقص در ایران به زودی آغاز می شود.

اکرم خان، طراح رقص و رقاص برجسته بریتانیایی که جزو مشهورترین چهره های رقص معاصر است، طراحی رقص این فیلم را برعهده دارد و فریدا پینتو، بازیگر فیلم میلیونر زاغه نشین از جمله بازیگران آن است.

این فیلم داستان واقعی زندگی رقصنده جوانی به نام افشین غفاریان را روایت می کند که با وجود ممنوعیت رقص در ایران، به این هنر روی می آورد.

او با مراجعه به وبسایت یوتیوب و تماشای رقص های مختلف از مایکل جکسون و باب فاسی تا پینا باوش سعی دارد دنیای خود را شکل دهد در حالی که در فضای خارج از یوتیوب (که خودش وبسایتی است که قانوناً دسترسی به آن در ایران ممنوع است) رقص عملی مذموم به حساب می آید و اجرای رقص در تالارهای عمومی غیرممکن به نظر می رسد.

او به همراه دوستانش یک گروه رقص زیرزمینی در دانشگاه تاسیس می کند و با پا گرفتن گروه شان، آنها خود را برای یک اجرای مخفی در وسط بیابان آماده می کنند.

شور و شوق این جوانان برای رقص و ممنوعیت آن، به ناآرامی های پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران مرتبط می شود.

ریچارد ریموند کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و ریس ریچی و تام کولن، از بازیگران بریتانیایی این فیلم اند.

ریموند، کارگردان فیلم، درباره انتخاب این موضوع برای فیلمش می گوید:« وقتی برای اولین بار این داستان را شنیدم، به سرعت با آن ارتباط برقرار کردم و احساس کردم که باید آن را با مخاطبان بیشتری قسمت کنم. این داستانی است درباره اتحاد و به ما یادآوری می کند که امید را در بشر جست و جو کنیم و برای چیزی که درست است بجنگیم. این فیلم انعکاس این باور است که همه ما حق داشتن حقوق و آزادی های پایه ای را داریم و مهم نیست که اهل کجا هستیم.»

اکرم خان درباره این فیلم و همکاری اش با این پروژه می گوید:« این فیلم پایان داستان سنت تلاش برای به اسارت درآوردن رقص را باز می گوید. رقاص بیابان فقط درباره رقص نیست، درباره این است که چرا رقص در زندگی ما اهمیت و ارزش دارد... این نه تنها داستان الهام بخش کسی است که با رقص تلاش می کند خود را در برابر یک رژیم سیاسی رها کند، بلکه درباره حق آزادی ای است که همه ما فارغ از این که اهل چه کشوری هستیم، حق داریم که داشته باشیم.»

اکرم خان که از خانواده ای بنگلادشی در لندن به دنیا آمده، مهمان ویژه افتتاحیه المپیک لندن بود و برنامه ای را در این مراسم اجرا کرد. رقص او با ژولیت بینوش در تئاتر شهر لندن (سال ۲۰۰۸) یکی از معروف ترین آثار اوست، همین طور اجراهای ستایش شده ای با همکاری آنتونی گورملی و سیدی لاربی چرکائوی.

نازنین بنیادی، بازیگر و سخنگوی عفو بین الملل در آمریکا نیز یکی دیگر از بازیگران این فیلم است.

فیلمبرداری این فیلم روز هفدهم اکتبر در شهر کازبلانکا در مراکش آغاز می شود و در لندن و پاریس ادامه خواهد یافت و قرار است که در سال ۲۰۱۳ در بریتانیا به روی پرده برود.

هنر نیوز بازدید : 110 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

کیهان نوشت: بازیگر ایرانی سقوط کرده در دامان هالیوود در تازه ترین حرکت هنری! عکس هایی با شمایل و آرایش شبه شیطانی از خود منتشر کرد!

این بازیگر زن که به تازگی نیز در یک فیلم در نقش یک زن افغانی روسپی بازی کرده است، به عنوان مدل لباس و آرایش عکس هایش در نشریه نکست لیبراسیون منتشر شده است.

بازیگر مذکور از هواداران فتنه آمریکایی- صهیونیستی سال 88 در ایران بوده و به تازگی برای فعالیت علیه نظام مقدس اسلامی کشورمان دست به اقداماتی نظیر برهنه شدن و بازی در آثار غیراخلاقی می زند!

هنر نیوز بازدید : 131 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

دو ستاره مشهور هالیوود تام کروز و کیتی هولمز پس از پنج سال زندگی مشترک از همدیگر جدا می شوند.

کروز در سال ۲۰۰۶ در یک قلعه تاریخی در ایتالیا با کیتی هولمز ازدواج کرد. آنها دختر شش ساله ای به نام سوری دارند و تام کروز همچنین دو بچه از ازدواج پیشینش با نیکول کیدمن دارد

به گفته سخنگوی تام کروز، «درخواست طلاق از سوی کیتی هولمز به دادگاه ارایه شده و در حال حاضر کروز به شدت غمگین و متمرکز بر وضعیت سه بچه اش است.»

کیتی هولمز، ۳۳ ساله، درخواست طلاق از تام کروز، ۴۹ ساله، را به دادگاهی در نیویورک ارایه کرده و دلیل این اقدام را اختلاف های غیرقابل حل دانسته است. هولمز همچنین از دادگاه خواسته است که سرپرستی دخترشان به او سپرده شود.

جدایی این دو بازیگر از یکدیگر پایان دوره ای از روابط است که در سال های اخیر توجه برخی رسانه ها را به خود جلب کرده بود.

کروز پس از جدایی از نیکول کیدمن، دیگر ستاره هالیوود، برای مدتی در رسانه ها غایب بود اما هنگامی که در برج ایفل از کتی هولمز خواستگاری کرد توانست باردیگر توجه رسانه های عامه پسند را به خود جلب کند.
ارزش دارایی های این زوج حدود ۲۷۵ میلیون دلار برآورد می شود.

تام کروز در میان گران ترین بازیگران هالیوود قرار دارد و تاکنون برخی از فیلم های او رکوردهای فروش را شکسته اند از جمله «تاپ گان»، «جری مکگوایر» و «عملیات غیرممکن».

هنر نیوز بازدید : 92 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

پگاه آهنگرانی، بازیگر سینمای ایران با انتشار نامه ای به یادداشت اخیر فرج الله سلحشور انتقاد کرد و او را "هتاک" و "بی ادب" خواند.

او در این نامه که در روزنامه اعتماد منتشر شده، از آقای سلحشور پرسیده است: "شما این حق را از کجا آورده اید که هر گاه چیزی بر شما ناخوشایند آید زبان بی مهار خود را به کار اندازید و تهمت و ناسزا به زمین و زمان روانه کنید؟"

فرج الله سلحشور، کارگردان سینمای ایران که پیشتر هم به بازیگران زن سینمای ایران حمله کرده و سینمای ایران را "فاحشه خانه" خوانده بود، چند روز پیش در یادداشتی که در خبرگزاری ها منتشر شد، نوشت: "اگر نبود دست نوازش و رافت اسلامی انقلاب، انقلابیون نه سینمایی می گذاشتند و نه سینماگری."

آقای سلحشور که در بخش هایی از یادداشت خود از پگاه آهنگرانی نام برده، در قسمتی نوشته است: "خانم پگاه آهنگرانی و امثال ایشان باید می فهمیدند که روزی خواهد رسید که حتی مسئولین ارشاد و تلویزیون هم روی دفاع از آنان را نخواهند داشت. چرا که اهالی سینما و تلویزیون جایی برای حمایت و دفاع نگذاشته اند."

او نوشته است که اگر خانم آهنگرانی و سایر عوامل سینما گمان کرده اند که "نیروی انتظامی فقط یک بازوی بازدارنده و نظامی در دست دولتمردان و سیاستمداران است سخت اشتباه کرده اند. نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی یک نیروی عقیدتی- فرهنگی و سپس نظامی است و خود دارای فکر و فرهنگ و اراده و ایمان است و نسبت به ناهنجاری ها به موقع تصمیم می گیرد. در حقیقت نیروی انتظامی مسئول برخورد با قانون شکنی ها و مدافع اعتقادات و ایمان جامعه اسلامی است."

در پی انتشار این یادداشت در سایت ها و منابع خبری، روزنامه اعتماد، یادداشتی را به قلم پگاه آهنگرانی منتشر کرد. در این یادداشت خانم آهنگرانی از آقای سلحشور به خاطر ادبیاتی که به کار می برد و شیوه برخوردش و سخنانی که می گوید انتقاد کرده و نوشته است: "بیانیه، نامه، یا تهدید نامه رأفت آمیزتان را دیدم... شما از کجا آمده اید که انقدر ترسناک هستید؟"

این بازیگر سینمای ایران در بخش دیگری خطاب به آقای سلحشور نوشته که او باید هم سن و سال پدرش باشد، اما پدرش و هم سن و سالانش و کسانی که پگاه آهنگرانی می شناسد و دوستشان دارد هیچکدام مثل آقای سلحشور و امثال او نبوده اند.

خانم آهنگرانی نوشته که پدرش در انقلاب حضور فعال داشته و در جبهه جنگ با عراق هم حضور داشته و به ارزش های انقلاب هم علاقمند است، اما نمی داند چرا فرج الله سلحشور "همیشه احساس طلبکاری" دارد و "به جای همه حرف می زند و خود را متولی همه چیز می داند".

فرج الله سلحشور، کارگردان سریال تلویزیونی "یوسف پیامبر"، مهرماه سال گذشته به خبرگزاری پانا گفته بود: "سینمای ایران فاحشه خانه است. مگر صبح تا شب عکس های هنرمندان چاپ نمی شود. وقتی زن‌های ما افتخارشان این است که عکس های خود را به صورت نیمه عریان در اینترنت بگذارند، یعنی خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند."

آقای سلحشور چند روز بعد و در پی انتقادهای شدیدی بسیاری از سینماگران و واکنش های بسیار در محافل سینمایی، در گفتگو با خبرگزاری فارس اعلام کرد که اظهاراتش "بد منعکس شده است".

پگاه آهنگرانی و چهار بازیگر زن سینما ایران، همان وقت دریادداشتی از "بی ادبی" و "نفرت پراکنی" آقای سلحشور ابراز تاسف کردند.

خانم آهنگرانی که در یادداشت اخیر آقای سلحشور مستقیما مورد خطاب قرار گرفته، در بخش دیگری از نامه اش نوشته است: "نمی دانم شما از کجا آمده اید؟ نمی دانم در انقلاب چه می کردید؟ و یا در جبهه بودید یا نبودید؟ فرض بر این است که بودید، چون از اشتلم هایتان بر می آید که بودید، ولی چرا امثال شما اینقدر هتاک و بی ادب از آب در آمده اید؟ که امثال ما را بترسانید؟ اگر قصدتان این بوده، باید بگویم که موفق شده اید. امثال شما ترسناک هستید و امثال ما می ترسیم."

در بخش دیگری از این نامه آمده "مطمئن باشید که هرگز کسی را جذب ارزشهایی که به خاطرش فریاد می زنید نخواهید کرد."

خانم آهنگرانی در پایان نوشته اش آورده است: "ادب را البته در هیچ کتابی یاد آدم نمی دهند و آن را فکر کنم از خانواده می آموزند و من به یاد نمی آورم که پدرم در زندگی اش کسی را مورد آزار و خشونت کلامی یا نوشتاری قرار داده باشد. حتی به خاطر ارزشهایش."

پگاه آهنگرانی کمی بعد از انتشار پاسخ پنج زن بازیگر سینمای ایران به آقای سلحشور بازداشت و پس از مدتی آزاد شد. او در پی انتشار اخبار مربوط به "دست اندازی" دیپلمات ایرانی به دختران زیر سن قانونی در استخری در برزیل، در یادداشتی که در روزنامه اعتماد منتشر شد نوشت که اگر اتفاقی شبیه به این اتفاق در عرصه سینما می افتاد، برخوردها با آن بسیار متفاوت بود. خانم آهنگرانی در یادداشت خود نوشته بود: "آیا حساسیت وزارت خارجه كمتر از وزارت ارشاد است؟ آیا غیرت وزارت خارجه كمتر از وزارت ارشاد است؟ آیا جنسیت فرد در میزان جرم موثر است؟ آیا اگر محل جرم در آب یا خشكی باشد، قضایا فرق می‌كند؟ مگر وزارت خارجه آقای سلحشور ندارد؟"

هنر نیوز بازدید : 86 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

جایره بهترین فیلم پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای به فیلم سینمایی "خرس" ساخته خسرو معصومی فیلمساز ایرانی رسید.

آقای معصومی در مراسم اختتامیه جشنواره از اینکه این فیلم مورد استقبال داوران قرار گرفته و با استقبال خوب مخاطبان هم روبرو شده است، ابراز خوشحالی کرد.

ریاست هیات داوران جشنواره شانگهای با فیلمساز فرانسوی ژان ژاک آنوی بود و رخشان بنی اعتماد کارگردان ایرانی در هیئت داوران جشنواره حضور داشت.

امیر نادری، دیگر فیلمساز ایرانی، ریاست داوران بخش استعدادهای نوین آسیایی را بر عهده داشت.

در جشنواره شانگهای بخشی هم با عنوان فوکوس ایرانی فیلمهای "چهل سالگی" ساخته علیرضا رئیسیان، "راه آبی ابریشم" ساخته محمد بزرگ نیا، "کودک و فرشته" ساخته مسعود نقاش زاده و "ارتباط خانوادگی" ساخته نادر مقدس را نمایش داد.

آقای معصومی پیش از این هم با فیلم رسم عاشق کشی جوایزی از جشنواره شانگهای دریافت کرده بود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 434
  • بازدید کلی : 11,480